آموزش ساخت حساب پایر payeer

قالب و افزونه وردپرس

Code Center
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
آموزش تصویری افتتاح حساب payeer

برای آن که بتوانید حساب پایر Payeer را برای خود افتتاح نمایید. ابتدا لازم است که به سایت اصلی این سیستم پدراخت آنلاین payeer.com وارد شده و برای خود اکانت جدیدی بسازید.

سپس لازم است مطابق تصویر، در محل مشخص شده، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و کد امنیتی را ثبت کنید و در نهایت ساخت اکانت را انتخاب کنید.

 

در این مرحله در جهت تایید اکانت ساخته شده، پیامی به ایمیل شما ارسال می شود که لازم است کد دریافتی را در قسمت نشان داده شده وارد نمایید.

 

 

در مرحله بعدی نام کاربری و رمز عبور، برای شما به نمایش در می آید که می بایست آن را ذخیره نمایید و نگاه دارید. سپس گزینه بعدی را انتخاب کرده و به حساب اکانت Payeer وارد شوید.

 

هنگامی که ساخت اکانت پایر انجام شد، لازم است که اطلاعات اکانت خود را نگهداری نمایید تا بتوانید در زمان های بعد، بدون هیچ ایرادی وارد شوید. برای حساب های اکانتی که وریفای نشده باشد، میزان تراکنش در روز، تا میزان دوهزار دلار می باشد.

 

توجه داشته باشید که اطلاعات حساب Payeer ذخیره شده تا به آسانی بتوانید در نوار سمت چپ این سیستم ، به بخش های مهمی همچون Balance ( میزان موجودی )، Transfer (انتقال وجه)، History (تاریخچه تراکنش)، Exchange (تبدیل کردن پایر به ارزهای دیگر) دسترسی داشته و از آن ها استفاده کنید. ضمن آنکه خدمات پرداخت آنلاین پایر از ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کند.

 

لینک ثبت نام




:: موضوعات مرتبط: کیف پول ارز , ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ادمین
ت : یک شنبه 21 / 11 / 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی